Politica de Livrare si Retur

Politica de Livrare si Retur

1. Comanda

1. Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una din modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

1.2. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzi.

1.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

1.4 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • 1.4.1 Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  • 1.4.2 Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Powerpro.ro, in cazul platii online;
  • 1.4.3 Datele furnizate de catre Client/Cumparator pe site sunt incomplete si/sau incorecte;
  • 1.4.4 Produsul comandat nu exista in stoc fizic si nu poate fi adus spre livrare in timp util.
  • 1.4.5 Activitatea Clientului pe Site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Powerpro.ro si/sau partenerilor acestuia
  • 1.4.6. Realizarea a mai mult de doua livrari esuate in trecut
  • 1.4.7. Pentru alte motive obiective.

1.5 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnata dupa receptionarea retur a produselor de catre Vanzator.

1.6 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

1.7 In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

2. Bunuri/servicii si clienti/cumparatori pentru care nu se asigura dreptul de retragere

2.1 Nu se asigura drept de retragere decat pentru clientii/cumparatorii persoane fizice. 7.2 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

  • 2.2.1 Contractele de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator.
  • 2.2.2 Furnizarea de bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea lor pe parcursul perioadei de retragere.
  • 2.2.3 Furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar.
  • 2.2.4 Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid.
  • 2.2.5 Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator. (manusi de unica folosinta, semimasti, truse de prim ajutor, etc)

2.3 Furnizarea de Bunuri care constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Echipamentul trebuie insotit de toate accesoriile cu care s-a livrat; la fel si de toate produsele primite cadou.

2.4 Bunurile ce vor a fi returnate nu trebuie sa fie folosite si sa se regaseasca in ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca parte a produsului. Pentru ambalarea necorespunzatoare se percepe o taxa de 20 Lei. (Cutiile date cu scotch, scrise sau putin deteriorate)

2.5 In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale. Produsul care nu se potriveste ca marime poate fi inlocuit cu un produs identic, acelasi model si aceleasi detalii, insa pe marimea solicitata de Client, o marime in plus sau in minus, in termen de maxim 14 zile de la livrare. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data. Nu se inlocuiesc produsele dintr-un model cu produse din alt model. Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c. NU SE SCHIMBA produsele ce prezinta semne de utilizare (urme, miros, rupturi, talpa tocita, piele zgariata/uzata, cute de purtare, etc).

2.6 In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile de mai sus, iar Powerpro.ro nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre Client, nu se ramburseaza.

2.7 In toate cazurile, cheltuielile de returnare / re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile in care livrarea s-a efectuat gresit din vina Powerpro.ro, situatie in care Vanzatorul va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), cheltuielile de returnare sunt in sarcina Powerpro.ro.

2.8 Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Powerpro.ro oricarui client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de Powerpro.ro de la acest client, pe acea comanda.

3. Garantii

3.1 Toate bunurile comercializate de catre Powerpro.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalaje originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

3.2 In cazul Bunurilor vandute si livrate de Powerpro.ro, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre importatorii produselor cu centre de service pe teritoriul tarii.

3.3 Garantiile pot fi transmise alaturi de produse in colet, fie in format electronic dupa livrarea bunurilor. In ambele variante, garantia este valabila incepand cu data livrarii.

3.4 In cazul in care garantia nu v-a fost transmisa nici fizic nici electronic in 48 (patruzeci si opt) ore de la livrare, va rugam sa ne sesizati acest aspect fie pe email la adresa: office@powerpro.ro sau telefonic la numarul de telefon: 0724.582.439.

3.5 In cazul certificatelor de garantie emise de producatori sau importatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzeci si opt) ore de la receptionarea produselor.

4. Dreptul de Retur

4.1 Dreptul de retur în cadrul vânzărilor online este reglementat prin OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cazul contractelor încheiate cu profesioniştii („OUG 34/2014”). În cuprinsul acestei ordonanțe de urgență, dreptul de retur este denumit „drept de retragere”, întrucât, din punct de vedere legal, se consideră că consumatorul se retrage din contractul la distanță încheiat cu profesionistul.

4.2 De la regula de mai sus, OUG 34/2014 reglementează câteva excepții stabilind în acest sens o listă de bunuri și servicii care nu pot fi returnate după achiziționare. De exemplu, nu pot fi returnate: (i) bunurile sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, (ii) bunurile care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, (iii) bunurile care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente, etc.

4.3 Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor fizice (care au calitatea de Consumator).

*Consumator – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;

4.4 Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Coletele NU se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare. Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet.

4.5 Se recomanda returnarea produselor în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție.

– Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos.

– Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

– In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se solicita returul pentru toate este necesar ca doar unul dintre produse sa fie desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

4.6 Costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

4.7 Sumele achitate prin modalitatea de plata online, prin card bancar sau Revolut, vor fi blocate automat pe contul clientului, de catre procesatorul de plati, si directionate automat catre contul bancar al powerpro.ro, in termen de aproximativ 72 de ore. Tinem sa atragem atentia ca acest proces se face automat, fara interventia vreunui angajat al powerpro.ro. Confirmarea comenzii se va efectua dupa verificarea si confirmarea incasarii. In situatia in care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face intr-un termen de maxim 5 zile lucratoare de la comunicarea catre client.

4.8 In situatia returnarii/deblocarii sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacitatii de a livra produsele), va rugam sa luati legatura cu banca emitenta a cardului deoarece in functie de protocolul pe care dumneavoastra l-ati semnat si incheiat cu banca, desi un reprezentant powerpro.ro solicita returnarea sumei, banca poate debloca valoarea intr-un termen de pana la 30 zile.

Pentru a efectua un retur, va rugam sa completati formularul de mai jos si sa il trimiteti pe adresa de email office@powerpro.ro.

FORMULAR DE RETUR

5. Politica de Livrare

5.1 Produsele comandate se livreaza utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs la efectuarea comenzii. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului sau pot fi desfacute pentru verificare si ambalare suplimentara. Sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

5.2 Livrarile se fac prin firme specializate de curierat. In acest moment, partenerii nostri sunt Fan Courier si Same Day.

5.3 Livrarile se fac de Luni pana Vineri intre orele 09:00 – 17.00.

5.4 Tarifele pentru livrarea comenzilor in Bucuresti si Judetul Ilfov pentru colete se calculeaza automat in momentul plasarii comenzii. Tariful final va fi afisat inainte de a finaliza cumparaturile, astfel incat sa fiti informat despre costurile finale.

5.5 Comenzile care depasesc suma de 1000 lei vor beneficia de transport gratuit.

5.6 Puteti opta pentru livrarea la usa dvs sau pentru preluare de la cutiile postale puse la dispozitia dvs de catre partenerii nostri de livrare.

5.7 Toate comenzile efectuate Vineri dupa ora 13:00 vor fi procesate Luni.

5.8 Comenzile plasate în zilele lucrătoare înainte de ora 13:00, vom încerca să le procesăm în aceeași zi, iar cele plasate după această oră, vor fi procesate în urmatoarea zi lucrătoare și vor fi livrate conform termenului de livrare specificat.

5.9 Timpul de livrare variaza intre 24 – 72 ore pentru produsele aflate in stoc.