Termeni si Conditii Power Pro

1. Definitii si Termeni

POWERPRO.RO – este Site-ul administrat de societatea comerciala Vlad Enterprises S.R.L. (denumita in continuare „Compania”), cu sediul social in str. Brasov 18, bl. F1, sc. C, et. 2, Sector 6, Bucuresti, office@powerpro.ro, tel: 0724.582.439.

Datele de identificare ale societatii detinatoare sunt:

Cod Unic de Inregistrare: 36198171

Nr. de ordine in registrul comertului: J40/8223/2016

Site – domeniul powerpro.ro si toate subdomeniile acestuia

Vanzator – societatea comerciala Vlad Enterprises S.R.L

Cumparator – persoana juridica, persoana fizica sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.

Bunuri şi Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vănzător, Cumpărătorului.

Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord sa primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator care nu necesita prezenta fizica a niciuneia dintre parti. Acesta se considera incheiat in momentul confirmarii de catre Vanzator a comenzii prin confirmarea disponibilitatii produsului. Confirmarea va fi transmisa fie prin email, fie telefonic de unul dintre operatorii magazinului online.

Continut – toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic. Continut oricarui email trimis Cumparatorului de catre Vanzator prin mijloace electronice sau orice alt mod de comunicare disponibil, fie direct, fie prin reprezentant. Date referitoare la Vanzator, detalii de contact sau de identificare juridica.

Newsletter – Mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv prin posta electronica (email, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre AZstore.ro Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de Timbru Verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

2. Documente Contractuale

2.1 Prin inregistrarea unei comenzi de site, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic/email) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2 Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea automata a Comenzii. Acceptarea comenzii si incheierea contractului la distanta se face prin transmiterea unei notificari de confirmare comanda prin email sau telefonic de catre un operator al Vanzatorului.

2.3 Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau serviciilor din Comanda. In cazul modificarii cantitatii de Bunuri si/sau Servicii din Comanda, va anunta Cumparatorul la adresa de email sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata daca este cazul.

2.4 Contractul se considera incheiat intre vanzator si cumparator in momentul primirii de catre cumparator de la vanzator, prin intermediul postei electronice/sms/telefonic notificarii de expediere a comenzii.

2.5 Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre vanzator pe site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre vanzator sau un furnizor al acestuia pentru bunurile achizitionate.

2.6 Informatiile prezentate in site, precum preturi, stocuri, sunt considerate Oferte. Prin plasarea unei comenzi, cumparatorul accepta oferta, insa incheierea contractului la distanta se va face cum este indicat in pct 2.4. Produsele sunt oferite in limita stocului disponibil. Prin urmare, Powerpro.ro isi rezerva dreptul de a nu onora o comanda daca produsul vizat nu se mai afla in oferta curenta de pe site. Powerpro.ro se angajeaza, in acelasi timp, sa actualizeze oferta de produse de pe site in functie de disponibilitatea produselor in stoc.

2.7 Factura proforma este fie documentul primit de cumparator pe email dupa plasarea comenzii in site, fie documentul transmis manual de catre un operator al magazinului pentru comenzile de produse care nu se regasesc in oferta online. Factura proforma nu este un document fiscal si nu tine loc de factura fiscala care se livreaza fie impreuna cu coletul, fie prin email dupa expedierea comenzii.

2.8 Notele de transport (awb-uri sau avize de expeditie) sunt documente care insotesc coletele livrate prin curier rapid sau curier propriu. Ele nu reprezinta documente fiscale si nu tin loc de factura fiscala.

2.9 Certificatele de garantie (unde este cazul) insotesc produsele in momentul livrarii. In caz contrar, poate fi apelat departamentul de relatii cu clientii pentru informatii suplimentare.

2.10 La cererea expresa a clientului (unde este cazul) se emit certificate de conformitate si calitate, in functie de specificatiile producatorului/importatorului.

3. Politica de Vanzare Online

3.1 Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Cumparator. Pentru motive justificate Powerpro.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. In oricare dintre aceste cazuri, Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Powerpro.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2 Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea Contact din site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru acestea.

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, Powerpro.ro isi rezerva dreptul de a cere Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vederea protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4 Powerpro.ro poate publica pe site informatii despre bunuri si/sau servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de oricare alt tert cu care vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5 Toate preturile aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si contin tva, cheltuielile de expeditie, taxele de transport, asigurare si returnare a banilor in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Acestea vor fi adaugate la data facturarii – se pot vedea si pe Site in cosul de cumparaturi.

3.6 In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii al Powerpro.ro.

3.7 In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la: comisioane de plata cu cardul sau comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care sunt percepute de banca emitenta a cardului. Responsabilitatea pentru acesta actiune o poarta numai Cumparatorul. Dupa efectuarea ordinului de plata Cumparatorul trebuie sa trimita dovada platii la adresa: office@powerpro.ro .

3.8 In cazul livrarii comenzii prin servicii curierat rapid, achitarea comenzii se va face direct comisionarului firmei de curierat rapid care va emite si chitanta aferenta incasarii, totalul fiind cel comunicat la confirmarea telefonica a comenzii sau prin email.

3.9 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau Serviciilor disponibile pe site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia, descrieri de produs, specificatii, etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.10 Dupa achizitionarea unui Bun sau Serviciu, clientului i se poate cere prin email inscrierea unui review legat de bunul/serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul poate contribui la informarea altor posibili cumparatori de pe site. Vanzatorul nu este responsabil de informatiile cuprinse in review-uri.

3.11 Pe Site, ocazional, pot aparea erori neprevazute iar produsele pot suferi modificari de pret. In aceste circumstante nu putem fi obligati sa furnizam produsele la pretul eronat.

4. Cesionarea si Subcontractarea

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul expres al acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale, indiferent de tertul care furnizeaza serviciul.

5. Dreptul de proprietate intelectuala si industriala

5.1 Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Powerpro.ro si a furnizorilor sai, fiindu-le rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare/publicare)

5.2 Cumparatorului nu ii este permisa copierea/distribuirea/publicarea/transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Powerpro.ro, includerea oricarui continut in afara site-ului, indepartarea nsemnelor care semnifica dreptul de autor al Powerpro.ro asupra Continutului, precum si participarea la transferul/vanzarea/distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea, afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Powerpro.ro.

5.3 Orice continut la care Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizarea specific si valid incheiat intre Powerpro.ro si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Powerpro.ro cu referire la acest Continut.

5.4 Clientul/Cumparatorul poate copia, tranfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Termenilor si Conditiilor.

5.5 In cazul in care Powerpro.ro oferta Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, confirm conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Powerpro.ro pentru respectivul Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferta, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudicicat in orice alt mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

5.6 Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit din acesta prin accesare, vizitare si/sau vizalizare nu contituie o obligatie contractuala din partea Powerpro.ro si/sau al angajatului/prepusului Powerpro.ro care a mijlocit tranferul de Continut, in cazul in care acesta exista, fata de respectivul Continut.

5.7 Este interzisă orice utilizare a Conținutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

5.8. Pentru eventuale incalcari ale dreptului de autor sesizate pe site va rugam sa ne scrieti la adresa office@powerpro.ro

5. Comanda

6.1 Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una din modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzi.

6.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • 6.4.1 Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  • 6.4.2 Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Powerpro.ro, in cazul platii online;
  • 6.4.3 Datele furnizate de catre Client/Cumparator pe site sunt incomplete si/sau incorecte;
  • 6.4.4 Produsul comandat nu exista in stoc fizic si nu poate fi adus spre livrare in timp util.
  • 6.4.5 Activitatea Clientului pe Site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Powerpro.ro si/sau partenerilor acestuia
  • 6.4.6. Realizarea a mai mult de doua livrari esuate in trecut
  • 6.4.7. Pentru alte motive obiective.

6.5 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnata dupa receptionarea retur a produselor de catre Vanzator.

6.6 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

6.7 In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

7. Bunuri/servicii si clienti/cumparatori pentru care nu se asigura dreptul de retragere

7.1 Nu se asigura drept de retragere decat pentru clientii/cumparatorii persoane fizice. 7.2 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

  • 7.2.1 Contractele de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator.
  • 7.2.2 Furnizarea de bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea lor pe parcursul perioadei de retragere.
  • 7.2.3 Furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar.
  • 7.2.4 Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid.
  • 7.2.5 Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator. (manusi de unica folosinta, semimasti, truse de prim ajutor, etc)

7.3 Furnizarea de Bunuri care constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Echipamentul trebuie insotit de toate accesoriile cu care s-a livrat; la fel si de toate produsele primite cadou.

7.4 Bunurile ce vor a fi returnate nu trebuie sa fie folosite si sa se regaseasca in ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca parte a produsului. Pentru ambalarea necorespunzatoare se percepe o taxa de 20 Lei. (Cutiile date cu scotch, scrise sau putin deteriorate)

7.5 In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale. Produsul care nu se potriveste ca marime poate fi inlocuit cu un produs identic, acelasi model si aceleasi detalii, insa pe marimea solicitata de Client, o marime in plus sau in minus, in termen de maxim 14 zile de la livrare. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data. Nu se inlocuiesc produsele dintr-un model cu produse din alt model. Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c. NU SE SCHIMBA produsele ce prezinta semne de utilizare (urme, miros, rupturi, talpa tocita, piele zgariata/uzata, cute de purtare, etc).

7.6 In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile de mai sus, iar Powerpro.ro nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre Client, nu se ramburseaza.

7.7 In toate cazurile, cheltuielile de returnare / re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile in care livrarea s-a efectuat gresit din vina Powerpro.ro, situatie in care Vanzatorul va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), cheltuielile de returnare sunt in sarcina Powerpro.ro.

7.8 Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Powerpro.ro oricarui client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de Powerpro.ro de la acest client, pe acea comanda.

8. Publicitate

9.1 Newsletterele Powerpro.ro sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Powerpro.ro. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

9.2 In momentul in care, Clientul isi creeaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client poate fi modificata in orice moment, prin contactarea Powerpro.ro in acest sens, sau folosirea link-ului Dezabonare din corpul Newsletterului.

9.3 Renuntarea la primirea Newsletterului de catre Client sau Cumparator se face in orice moment folosind link-ul dedicat de dezabonare din cadrul oricarui Newsletter.

9.4 Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

10. Garantii

10.1 Toate bunurile comercializate de catre Powerpro.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalaje originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

10.2 In cazul Bunurilor vandute si livrate de Powerpro.ro, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre importatorii produselor cu centre de service pe teritoriul tarii.

10.3 Garantiile pot fi transmise alaturi de produse in colet, fie in format electronic dupa livrarea bunurilor. In ambele variante, garantia este valabila incepand cu data livrarii.

10.4 In cazul in care garantia nu v-a fost transmisa nici fizic nici electronic in 48 (patruzeci si opt) ore de la livrare, va rugam sa ne sesizati acest aspect fie pe email la adresa: office@powerpro.ro sau telefonic la numarul de telefon: 0724.582.439.

10.5 In cazul certificatelor de garantie emise de producatori sau importatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzeci si opt) ore de la receptionarea produselor, conform specificatiilor de la punctul 13.4

11. Transferul Proprietatii Bunurilor

11.1 Proprietatea asupra bunurilor va fi tranferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). Conform Art. 20 din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, Riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea riscul este transferat Cumparatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre Cumparator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre Vanzator, fara a aduce atingere drepturilor Cumparatorului fata de transportator.

12. Raspundere

12.1 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezulat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

12.2 Prin crearea si utilizarea Contului, Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

12.3 Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizatii continutului si/sau la data plasarii comenzii.

12.4 Ulterior crearii Contului, utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

12.5 Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Powerpro.ro, acestia fiind opozabili Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-lui se confirma prin bifarea checkbox-ului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

13. Inscrierea de Review-uri, comentarii, intrebari si raspunsuri

Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut. Fiecare Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

13.1 sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;

13.2 sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv;

13.3 sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Cumparator;

13.4 sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

13.5 sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;

13.6 sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact,informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume, etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;

13.7 sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;

13.8 sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;

13.9 sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/ Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.

Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de sesizari din cadrul Site-ului: https://www.powerpro.ro/contact. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

14. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

14.1 Powerpro.ro certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Powerpro.ro este un brand care aparține unei companii inregistrate in Romania responsabila avand sediul social in Oras Bolintin Vale, Str. Libertatii Nr. 104, Camera Nr. 1, Jud. Giurgiu, numar de ordine in Registrul Comertului J52/291/2023, cod unic de inregistrare fiscala RO47901608. Mai multe despre politica de confidentialitate pot fi citite accesand link-url Politica de Confidentialitate.

14.2 Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Powerpro.ro are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

14.3 Scopul colectarii datelor este: informarea Cumparatorilor privind situatia Contului lor, informarea Cumparatorilor privind evolutia si starea Comenzilor, evaluarea Bunurilor si Serviciilor oferite, activitatii comerciale, de promovare a Bunurilor si Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Cumparatorului. Pentru mai multe detalii, poate fi consultata Politica de Cookie-uri disponibila la adresa: Politica de Cookies

14.4 Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

14.5 Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: Oras Bolintin Vale, Str. Libertatii Nr. 104, Camera Nr. 1, Jud. Giurgiu, in atentia Powerpro Online S.R.L. va puteti exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate. 17.6 Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

15. Forta Majora

15.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

15.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

16. Legea Aplicabila – Jurisdictia

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Powerpro.ro si Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

Magazinul Online www.powerpro.ro respecta criteriile de preselectie GPeC (https://www.gpec.ro/regulament-competitia-magazinelor-online-gpec/#criterii-de-preselectie) si a aderat la standardele Trusted.ro (http://www.trusted.ro/despre-noi/standardele-trusted-ro/) conform Art. 6 (n) din OUG 34/2014

17. Politica de rezolvare a reclamatiilor utilizatorilor finali

17.1 Prezenta procedura reglementeaza procesul de solutionare a sesizarilor primite de la utilizatorii finali, clienti persoane fizice sau juridice ai SC. Vlad Enterprises SRL, care beneficiaza de servicii sau produse.

17.2 Sesizarea este o solicitare a utilizatorilor finali de rezolvare a unor situatii considerate de catre acestia drept abateri de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a serviciilor sau produselor, la care este asteptat un raspuns sau o rezolutie.

17.3 Clientii care beneficiaza de servicii furnizate de SC. Vlad Enterprises SRL pot adresa in limba romana sesizarile:

Telefonic, la numarul de telefon 0724.582.439

Prin e-mail, la adresa office@powerpro.ro

Prin posta la sediul social: str. Brasov 18, bl. F1, sc. C, et. 2, Sector 6, Bucuresti.

17.4 Sesizarea este o solicitare a utilizatorilor finali de rezolvare a unor situatii considerate de catre acestia drept abateri de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a serviciilor, la care este asteptat un raspuns sau o rezolutie. Este necesar ca sesizarea sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, cat si datele sale de contact (adresa si numar telefon) la care doreste sa primeasca raspunsul.

17.5 Termene. Termenul de depunere sesizari: se pot transmite reclamatii in orice moment, fara a exista un termen „maxim”.

17.6 Termen de informare: In cazul in care in contractele incheiate intre SC. Vlad Enterprises SRL  si utilizatorul final nu s-au negociat alte termene, utilizatorul va fi informat cu privire la rezultatul sesizarii sale in momentul solutionarii sesizariii.

17.7 Daca sesizarea nu este solutionata in termenul prevazut, utilizatorul va fi informat cu privire la rezultatul reclamatiei in orice moment.

17.8 Termenul maxim de rezolvare al sesizarilor: In cazul in care in contractele incheiate intre SC. Vlad Enterprises SRL si utilizatorul final nu s-au negociat alte termene, solutionarea reclamatiilor si trimiterea raspunsului catre utilizatorul final se va efectua in maximum 30 zile.

17.9 In cazul in care reclamatia nu poate fi solutionata in termenul enuntat mai sus, datorita complexitatii solutiei, de cerintele specifice utilizatorului si de natura incidentelor ce pot aparea, SC. Vlad Enterprises SRL va informa utilizatorul final despre stadiul solutionarii precum si noul termen de rezolvare.

17.10 Modalitati de tratare a reclamatiilor.  Orice reclamatie primita de la client – adresată în scris sau verbal, primeste automat un numar unic de inregistrare. Fiecare reclamatie se incadreaza in functie de natura sa, in categoria de serviciu sau produs la care aceasta face referire.Toate detaliile despre reclamatia clientului si documentele primite de la client (in scris sau verbal) sunt atasate reclamatiei. Rezolvarea reclamatiei parcurge un proces amanuntit de investigare.

17.11 Utilizatorul final va fi informat cu privire la rezultatul sau stadiul demersurilor efectuate pentru solutionarea reclamatiei sale, prin aceeasi modalitate folosita de acesta pentru a transmite reclamatia. Dupa preluarea sesizarii de catre un reprezentant SC. Vlad Enterprises SRL, clientul este contactat telefonic la numarul de telefon comunicat in sesizare, pentru eventuale detalii suplimentare. Dupa rezolvarea sesizarii clientul va fi informat cu privire la rezolutia data.

17.12 Solutionarea Litigiilor. In cazul aparitiei unor litigii, se va incerca solutionarea pe cale amiabila, iar daca aceasta procedura esueaza, utilizatorii pot apela la orice alte proceduri extrajudiciare sau se pot adresa instantelor competente.

17.13 In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2”. Pentru si mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa link-ul afisat in site in sectiunea ANPC – SAL.

17.14. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana. In acest sens, poate fi accesat link-ul existent in sectiunea: Solutionarea Online a litigiilor.

17.15.  SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite pentru solutionarea eventualelor sesizari/reclamatii. Cumparatorul intelege ca soutionarea alternativa a litigiilor si solutionarea online a litigiilor subzista ca un singur mecanism, reprezentand unul si acelasi instrument existand intre acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Cumparatorul intelege ca distinctia dintre SAL si respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de accesare / formatul initial al respectivei sesizari/reclamatii, astfel incat in cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, in scris (pe email, pe cale postala) pe care in cazul SOL, consumatorul opteaza pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platfoma digitala, exclusiv online.

17.16. In cazul in care solutionarea amiabila ori alternativa a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

18. Modalitati de Plata/ Cum platesc?

18.1 Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard). Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

– “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

18.2 Online prin intermediul Revolut. Revolut Pay este o modalitate rapidă, ușoară și sigură prin care clienții pot face tranzacții către companii. Oferă o singură poartă de acces pentru o companie pentru a accepta plăți efectuate de pe orice card sau din contul bancar Revolut al clientului.

18.2.1 Consumatorii beneficiază de stocarea detaliilor de plată pentru un acces ușor. Revolut Pay acceptă, de asemenea, experiențe convenabile, cum ar fi checkout rapid, unde adresa utilizatorilor și datele de livrare sunt gestionate de Revolut pentru a salva utilizatorul de la completarea formularelor lungi de fiecare dată. Autentificarea securizată ne permite să acceptăm finalizarea comenzii cu doar 1 clic.

19. Dreptul de Retur

19.1 Dreptul de retur în cadrul vânzărilor online este reglementat prin OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cazul contractelor încheiate cu profesioniştii („OUG 34/2014”). În cuprinsul acestei ordonanțe de urgență, dreptul de retur este denumit „drept de retragere”, întrucât, din punct de vedere legal, se consideră că consumatorul se retrage din contractul la distanță încheiat cu profesionistul.

19.2 De la regula de mai sus, OUG 34/2014 reglementează câteva excepții stabilind în acest sens o listă de bunuri și servicii care nu pot fi returnate după achiziționare. De exemplu, nu pot fi returnate: (i) bunurile sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, (ii) bunurile care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, (iii) bunurile care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente, etc.

19.3 Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor fizice (care au calitatea de Consumator).

*Consumator – orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;

19.4 Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Coletele NU se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare. Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet.

19.5 Se recomanda returnarea produselor în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție.

– Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos.

– Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.

– In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se solicita returul pentru toate este necesar ca doar unul dintre produse sa fie desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

19.6 Costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

19.7 Sumele achitate prin modalitatea de plata online, prin card bancar sau Revolut, vor fi blocate automat pe contul clientului, de catre procesatorul de plati, si directionate automat catre contul bancar al powerpro.ro, in termen de aproximativ 72 de ore. Tinem sa atragem atentia ca acest proces se face automat, fara interventia vreunui angajat al powerpro.ro. Confirmarea comenzii se va efectua dupa verificarea si confirmarea incasarii. In situatia in care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face intr-un termen de maxim 5 zile lucratoare de la comunicarea catre client.

19.8 In situatia returnarii/deblocarii sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacitatii de a livra produsele), va rugam sa luati legatura cu banca emitenta a cardului deoarece in functie de protocolul pe care dumneavoastra l-ati semnat si incheiat cu banca, desi un reprezentant powerpro.ro solicita returnarea sumei, banca poate debloca valoarea intr-un termen de pana la 30 zile.